Jubileusz jest wyjątkowym wydarzeniem, różniącym się od klasycznego przejęcia firmowego. W związku z tym warto przemyśleć, w jaki sposób chcielibyśmy zorganizować taką imprezę. Niech zostanie w pamięci gości na dłużej!
Po co organizować firmowe urodziny?
Organizacja urodzinowego eventu firmy niesie za sobą wiele pozytywnych aspektów. Przede wszystkim jest to znakomita okazja do integrowania pracowników. Nie od dziś wiadomo, że dobra atmosfera w pracy jest kluczowa w procesie budowania pozytywnych skojarzeń, poczucia bezpieczeństwa a ponadto przyczynia się do wzrostu lojalności i zaangażowania kadry pracowniczej. W dodatku okrągłe urodziny świadczą o długiej obecności firmy na rynku. Zwiększa to jej wiarygodność w oczach kontrahentów i przyszłych partnerów biznesowych. Przyjęcie firmowe jest też doskonałą okazją do odświeżenia swojej marki lub do zaprezentowania nowego produktu, który niebawem ma pojawić się na rynku.
Kiedy zacząć przygotowania?
Przygotowania przyjęcia firmowego warto rozpocząć jak najszybciej, nawet ze sporym wyprzedzeniem czasowym. Z pewnością ułatwi to rozplanowanie wszystkich elementów wydarzenia i pozwoli zmniejszyć ryzyko pominięcia któregoś z aspektów. Nie oznacza to, iż wydarzenie powinno być zaplanowane z rocznym wyprzedzeniem oraz być opatrzone konkretną datą. Warto jednak zastanowić się nad formą gali jubileuszowej.
Pozwoli to określić wstępny budżet i harmonogram wydarzenia, które może okazać się dużo większym przedsięwzięciem niż wydawało się na etapie deklarowania pomysłu. Ważnym elementem przyjęcia może być prezentacja nowego produktu firmy lub jego rebranding, dlatego warto zastanowić się nad tym w jaki sposób ma zostać zaprezentowany. Jednak bez względu na to czy takie działania będą miały miejsce czy nie – nie warto odkładać organizacji eventu na ostatnią chwilę. Zazwyczaj eventy tego typu są dużymi imprezami, do których organizacji potrzeba wiele dodatkowych rąk do pracy.
Kogo zaprosić na jubileusz?
Urodziny firmy są idealną okazją ku temu, by podziękować nie tylko swoim pracownikom, ale również partnerom i wiernym klientom. W związku z tym warto zaprosić przedstawicieli obydwu środowisk. Ponadto, jeśli zależy nam na medialnym szumie można też wysłać zaproszenie do kilku dziennikarzy. Z pewnością chętnie zjawią się na przyjęciu.
Artykuł powstał we współpracy ze specjalistami z firmy GLC.