Wielkimi krokami zbliża się okres świąteczny a wraz z nim pora, by obdarować pracowników firmy okolicznościowymi upominkami. Jest to również niepowtarzalna okazja, by zareklamować firmę gadżetami dla klientów i potencjalnych klientów. Co będzie najlepszym firmowym prezentem? Na jaki upominek powinien zdecydować się każdy pracodawca? Co będzie najlepszą formą reklamy? Jeżeli szukasz inspiracji, koniecznie zapoznaj się z poniższym tekstem. Zapraszamy do lektury!
Kalendarze firmowe – praktyczny prezent dla pracowników
Oprócz tradycyjnych koszy z produktami spożywczymi, prezentem, którym warto obdarować swoich pracowników są zdecydowanie kalendarze firmowe. Są one niezwykle praktyczne i poza swoją funkcją reklamową z pewnością okażą się niezwykle przydatne w nowym roku. Kalendarze reklamowe w formie książki to doskonały upominek noworoczny, który pozwoli pracownikom na lepszą organizację czy też dotrzymanie noworocznych postanowień. Prawdopodobnie i tak każdy z nich musiałby zaopatrzyć się w tego typu terminarz, więc obdarowując ich kalendarzem sprawimy im niemałą przyjemność.
Kalendarze reklamowe – jak pozyskać nowych klientów?
Promocje świąteczne w formie upominków to niezwykle częsta forma marketingu. Okres przedświąteczny i noworoczny obfituje bowiem w troskę o innych, szczodrość i chęć sprawiania dobrych uczynków. To właśnie w tym okresie ludzie znacznie bardziej doceniają małe gesty i obdarowanie ich kalendarzem z pewnością okaże się trafione. Kalendarze książkowe są przecież niezwykle użyteczne i przydadzą się one niemal każdej osobie. Decydując się na tego typu prezent nie ponosimy więc ryzyka, że będzie on nietrafiony. kalendarze książkowe wyposażone w firmowe grafiki będą dodatkowo doskonałą reklamą całoroczną. Osoby regularnie użytkujące notes będą bowiem każdego dnia poddawane ekspozycji na znaki firmowe naszego przedsięwzięcia, które będą budziły pozytywne skojarzenia. Tego typu reklama może okazać się naprawdę skuteczna.
Kalendarz ścienny czy książkowy?
Który z nich przyniesie lepsze rezultaty? W przypadku pracowników z pewnością warto zaopatrzyć ich w kalendarze książkowe – dzięki temu będą oni wiedzieli, że postrzega się ich jako osoby zorganizowane. Klientom natomiast można pozostawić wybór – który rodzaj terminarza będzie dla nich lepszy. Taka polityka z pewnością przyniesie nam wiele korzyści. Ludzie lubią bowiem, gdy pyta się ich o zdanie i gdy mają realny wpływ w procesie podejmowania decyzji. Będą także postrzegać naszą firmę jako dającą wybór klientom.