Skip to content Skip to footer

Kalendarze reklamowe – jak przygotować, by naprawdę się sprawdziły?

Kalendarze firmowe to świetny upominek dla klienta. Nie są szczególnie drogie, ale nie jest to drobiazg, który jak długopis, szybko zostanie przez niego zapomniany i rzucony gdzieś w kąt. Dlatego też wiele firm decyduje się na wykonanie tego rodzaju gadżetu, zwłaszcza w okolicach Nowego Roku, ale nie tylko – druga część roku jest już dobrym momentem na przygotowanie takiego kalendarza. Jak zrobić taki gadżet, by naprawdę dobrze się sprawdził?

Kalendarze reklamowe – wybór i rodzaje

Kalendarze reklamowe to świetny wybór jako rodzaj reklamy lub produkt, dzięki któremu umocnisz relację na linii firma klient. Do wyboru masz kilka rodzajów takich produktów. Najbardziej popularne pod tym względem są chyba kalendarze książkowe. Wygodne i często stosowane w pracy, świetnie sprawdzają się do bardzo wielu zastosowań. Kalendarze książkowe mogą być bardzo eleganckie i pasują także do „poważnych” branż.

Kalendarze ścienne czy nabiurkowe także są dość powszechne. Kalendarze ścienne mogą być bardzo ciekawym upominkiem, ponieważ często zawierają ładne zdjęcia, które mogą wpływać na odbiór firmy i budowanie statusu marki. Można je podzielić na trójdzielne lub plakatowe, w których każda strona jest poświęcona na jeden miesiąc.

Kalendarze firmowe – estetyczne rozwiązanie

Przygotowując kalendarze dla firmy, warto przede wszystkim zwrócić uwagę na ich estetykę. Klienci nie zechcą ich używać i tylko będą mieli kłopot z niechcianym produktem, jeśli będą po prostu mało atrakcyjne. Dlatego warto szczególnie skupić się na projekcie. Powinien być bardzo dopracowany. Warto postawić na elegancję, a w przypadku kalendarzy ściennych zastosować najwyższej jakości zdjęcia. Należy także zastanowić się nad ich tematyką – związana z działalnością firmy to nie zawsze dobre rozwiązanie, zwłaszcza jeśli działasz w przemyśle. Nikt raczej nie będzie chciał powiesić sobie na ścianie zdjęć cementu lub drutów stalowych, prawda?

Kalendarze reklamowe a logo firmy

Warto także zastanowić się nad tym, gdzie umieścić logo firmy. Oczywiście, że nie może go zabraknąć, w końcu to kalendarz, który ma cię promować. Nie może jednak być zbyt duże, ponieważ nie będzie to szczególnie atrakcyjne. Nie może zajmować całej przestrzeni. Niewielkie, dyskretne z pewnością wystarczy. Możesz także umieścić dane kontaktowe – na przykład na wewnętrznej stronie okładki kalendarza książkowego.

Leave a comment