Skip to content Skip to footer

Reklama Google – jak zachęcić klientów do zakupów?

Reklama w Google jest bardzo dobrym sposobem na promocję produktów oraz usług oferowanych przed daną firmę. Dlatego warto wiedzieć, jak w odpowiedni sposób zachęcić do działania wszystkich potencjalnych klientów.

Zachęcenie klienta do działania

Reklama Google, aby była skuteczna powinna przede wszystkim zachęcać potencjalnych klientów do działania, czyli na przykład do kontaktu z daną firmą w celu rozwiązania wszystkich pojawiających się wątpliwości dotyczących oferowanych produktów czy usług. Dlatego Google reklama powinna zawierać taki element jak „wezwanie do działania”. Mogą być w niej umieszczone różnego rodzaju zwroty, które mają na celu zachęcić danego klienta do kontu z firmą. Wśród nich można wymienić na przykład następujące zwroty:
– złóż zamówienie,
– kup teraz,
– dowiedz się więcej,
– uzyskaj wycenę,
– zadzwoń teraz.

Konkretność

Reklama w Google przede wszystkim powinna być konkretna. Musi ona jasno informować klienta, jakie produkty i usługi znajdują się w ofercie firmy. Treść strony docelowej, do której przejdzie klient powinna posiadać te same informacje na temat działalności przedsiębiorstwa, co Google reklama. Warto aby każdy produkt lub usługa, które są reklamowane za pośrednictwem Google posiadały odrębne opisy. Z całą pewnością tego rodzaju działanie będzie miało większą moc oddziaływanie na potencjalnego klienta niż takie same opisy przy wszystkich produktach i usługach. W tym przypadku reklamy będą także lepiej dostosowane do ich odbiorców, ponieważ nie każda osoba szuka w sieci takich samych produktów i usług. Reklama google jest bardzo efektywnym sposobem dotarcia z działalnością swojej firmy do grupy potencjalnych klientów.

Bezpośredniość

Reklama w Google powinna być także w odpowiedni sposób bezpośrednia. Tekst tego rodzaju elementu zazwyczaj jest dość krótki, dlatego muszą być w nim w sposób konkretny przekazane wszystkie najważniejsze informacje dotyczące produktów i usług oferowanych przez firmę. Nie warto tworzyć długich opisów, ponieważ nie starczy dla nich miejsca w krótkim tekście elementu takiego jak Google reklama. Dlatego warto przede wszystkim opisać zalety danego produktu lub usługi, a także korzyści, jakie może uzyskać klient po ich zakupieniu.

Leave a comment