Skip to content Skip to footer

Jak budować identyfikację wizualną marki?

Reklama to nie tylko skierowane bezpośrednio do klienta słowa dotyczące korzyści, jaką odniesie z konkretnej oferty. To także wiele subtelnych działań, które są tam samo skuteczne, a nieraz nawet efektywniejsze. Przykładem może być stałe stosowanie toreb reklamowych z nadrukiem. Dlaczego warto je mieć i jak je zaprojektować?

Komu zlecić projekt torebki reklamowej?

Najlepiej, by projekt wykonał producent toreb reklamowych, który także zatrudnia grafika znającego się na marketingu. To nie wszystko jedno, w jaki sposób będą wglądały torby reklamowe z nadrukiem, zaś można nawet stwierdzić, że zły, nienowoczesny projekt może skutecznie zniechęcić klienta, a tego przecież nie chciałaby żadna firma.

Najlepiej, więc by producent toreb reklamowych oraz podmiot zajmujący się jednocześnie ich projektowaniem, był podmiotem, który cieszy się renomą w branży. Wystarczy wejść na jego stronę, by zobaczyć jak wyglądają wyprodukowane przez niego torby reklamowe z nadrukiem.

Torebki reklamowe – co na nich umieścić?

To zależy, w jaki sposób chcemy budować identyfikację wizualną firmy, ale minimum to nazwa firmy i jej logo. Dobrze sprawdzi się także zapadające w pamięć hasło czy slogan. Trzeba pamiętać, że dziś najlepiej sprawdzają się projekty proste, przejrzyste i nieprzeładowane mnóstwem zbędnych szczegółów.

Ważne, by przekaz reklamowy nie był niczym zagłuszony, na przykład niegustowną grafiką lub zupełnie niepasującym do branży kolorem. Dlatego także taki projekt trzeba zlecić osobie, która zna się nie tylko na kwestiach estetycznych i graficznych, ale także marketingowych i wie, co przynosi korzyść, jeżeli chodzi o subtelne oddziaływanie na klienta.

Jak używać toreb reklamowych?

Torby reklamowe z nadrukowanym przekazem reklamowym sprawdzą się przede wszystkim w handlu, ponieważ to w tej branży najczęściej dochodzi do pakowania produktów, ale można ich używać także w gastronomii czy innych usługach. Toreb reklamowych z nadrukiem można także użyć do pakowania innych materiałów reklamowych, na przykład drobnych upominków.

Nigdy nie wolno lekceważyć tego, jak silny wpływ na klienta i postrzeganie danej oferty firmowej mogą mieć tak drobne, ale rozsądnie zaprojektowane gadżety, jak torebki z nadrukiem reklamowym.

Leave a comment